ریحانهریحانه، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

عشق مامان و باباش

ریحانه داره دختر عمو میشه

1393/10/30 15:28
نویسنده : Sara
453 بازدید
اشتراک گذاری

امروز فهمیدیم که ریحانه کوچولوی ما تا چند ماه دیگه  داره دختر عمو میشه 

زن عمو جون خبر داد که یه جوجو تو شکمشه  تابستون به دنیا میاد .جوجو زن عمو هم مثل من تو تابستون به دنیا میاد محبت

دیگه از سال دیگه همبازی داریم باید امشب زنگ بزنم به عمو جونم تبریک بگمخجالت

بابای منم داره برای اولین بار عمو میشه

مامانی باید کم کم باهام کار کنه که به نی نی نباید دست بزنم خندونک

ایشالا که نی نی عمو جوون صحیح و سالم بیاد تو بغل مامان و باباش تا اونا هم مثل مامانی و بابایی من خوشحال بشن وقتی من اومدم پیششون.

این شلوارو باباجون (بابای مامانی) برام خریده و من عاشق عروسکشم همش باهاش بازی میکنم

 

شیطنت از چشمم میباره

کلا دختر کنجکاوی ام من بلههههههههه!!!!

 

مامانی دالییییییییی

پسندها (3)

نظرات (5)

سنجابم
5 بهمن 93 14:33
به سلامتی مادرزن بودی، داری زن عمو هم میشی واسه فنقلمون یه اسفند حسابی دود بده. ماشالله روز به روز داره دلبرتر میشه... حالا ریحان به تو دالی میداد از تو تختش یا تو به ریحان؟ خخخخخخخ
Sara
پاسخ
بلی زن عمو میشم زن عمووووووو چشم دوتایی باهم خخخخخ
مامان محدثه
9 بهمن 93 15:46
عزیزم ممنون بهمون سر زدی لینک شد ریحانه جوننننننننننن
Sara
پاسخ
قربونت برم عزیزززم ممنون
مامانی و بابایی دخمل طلا
19 اسفند 93 15:58
ماه دوازدهم آمد ولی ماه دوازدهم نیامد ...‍ اللهم عجل لولیک الفرج
سارا
31 تیر 94 6:57
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
میترا
2 مرداد 94 17:09
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن