ریحانهریحانه، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

عشق مامان و باباش

بافتنی شالگردن مردانه (سلانیک)

1394/10/16 16:40
نویسنده : Sara
6,540 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی من داره بافتنی یاد میگیرهآرام

سلام دوست جوونا دارم بافتنی انجام میدم

 آموزش  و عکس هم میذارم

اولین کار من بافت شالگردن برای شوهری بود که  خیلی خوشحال شد ما اینیم دیگهخندونک

بافت شالگردن مردانه کشباف سلانیک :

برای بافت کشباف سلانیک، تعداد دونه هایی که باید سر بندازید مهم نیست.یعنی فرق نداره که تعداد دونه هاتون زوج باشه یا فرد.اما بهتره که زوج باشه.من 60 دونه سر انداختم

رج اول: یکی زیر، یکی رو میبافیم تا آخر رج.

رج دوم : دونه اول رو نبافته به میل راست می گیریم.تو این رج دونه های رو بافته میشن و قبل از دونه های زیر ،یک ژته زده و دونه زیر رو نبافته به میل راست می گیریم.(دونه اول بافته نمیشه ،رو ،یک ژته ،دانه زیر بافته نمیشه به میل راست میره )

رج سوم:تو این رج دونه های زیر رج قبل رو که نبافته به میل راست گرفته بودیم به همراه ژته کنار اونها باید با هم یکی کرده و از رو ببافیم و قبل از دونه هایی که در رج قبل از رو بافته شده بودن و تو این رج باید از زیر بافته بشن رو یک ژته زده و نبافته به میل راست می گیریم.با تکرار رج سوم کشباف سلانیک شکل می گیره.

رج سوم رو مدام تکرار می کنیم.

امیدوارم که توضیح کامل باشه اینم عکس کار من خجالت

دوستان من تازه کارم اگه ایرادی تو کارام بود خوشحال میشم بهم بگید و اگرهم وبلاگ خوبی برای آموزش دارید معرفی کنید ممنونبوس

 

پسندها (2)

نظرات (0)